STORNO PODMÍNKY
Rezervační podmínkObjednávku ubytování a stravování je možné provádět osobně, telefonicky, písemně nebo e-maiObjednávka je považována za závaznou až po potvrzení provozovatelem a následném zaplacení zálohy klientem na účet pod přiděleným VS nebo v hotovosti.
Platební karty nejsou akceptovány.
Cenu nebo doplatek ceny + rekreační poplatek městu je nutné zaplatit neprodleně
při příjezdu na objednaný pobyt do penzionu. Výše zálohy je 50% z celkové ceny pobytu dle platného ceníku, pokud není s provozovatelem domluveno jinak.
Storno podmínky
I.
Klient je oprávněný odstoupit od objednávky pobytu u provozovatele před stanoveným začátkem pobytu. Odstoupení od objednávky pobytu je nutné
provozovateli oznámit písemně, telefonicky, emailem . Za okamžik odstoupení se považuje den doručení písemného oznámení o odstoupení od objednávky pobytu na adresu provozovatele.
II.
Při zrušení rezervace od data, kdy rezervace byla hostem zadána do 5 dní před předpokládaným začátkem čerpání služeb nejpozději do 14:00 hodin si penzion neúčtuje storno poplatek.
III.
Při zrušení rezervace 5 dní před předpokládaným začátkem začátkem čerpání služeb dle potvrzené objednávky (tzn. nejpozději do 14:00 hodin je penzion oprávněn si účtovat storno poplatek ve výši 50% z objednaných služeb dle potvrzené objednávky.
Při zrušení rezervace 24 hodin a méně před předpokládaným začátkem čerpání služeb dle potvrzené objednávky (tzn. mezi 14:00 hodin předcházejícího dne až začátkem rezervovaných služeb) je penzion oprávněn účtovat storno poplatek ve výši 100 % z objednaných služeb dle potvrzené objednávky.
IV.
Storno poplatky nebudou klientovi účtovány při všeobecně uznávaných důvodech k odstoupení od objednávky pobytu, které jsou:
· živelné katastrofy, havárie apod;
· hospitalizace v nemocnici nebo vážné onemocnění klienta
V.
Všechny tyto skutečnosti musí klient sám doložit příslušnými doklady
(např.: lékařské potvrzení o pracovní neschopnosti nebo potvrzení o pobytu
v nemocnici případě hospitalizace, apod.) nejpozději do 5 kalendářních dní
od výskytu objektivního důvodu a to přímo na adresu provozovatele.